های هالیدی

های هالیدی

آشنایی با خدمات و امکانات وب سایت های هالیدی در زمینه رزرو آنلاین بلیط و تورهای مسافرتی
های هالیدی

های هالیدی

آشنایی با خدمات و امکانات وب سایت های هالیدی در زمینه رزرو آنلاین بلیط و تورهای مسافرتی

کشتی آکواریوم کیش

درباره کشتی آکواریوم کیش

کشتی آکواریم یک تفریح سرگرم کننده است که میتوان آن را با خانواده و دوستان تجربه کنید. در این کشتی کف و پنجره ها از جنس شیشه تعبیه شده است به گونه ای که تا عمقی حدود دو و نیم متر زیر دریا میروید و از درون کشتی، انواع آبزیان، مانند گونه های مختلف ماهی، مرجان ها، لاکپشت ها، ستاره دریایی و دنیای زیر آب را ببینید.
 

کشتی آکواریوم گردشگر

تفریح با این کشتی آکواریوم این امکان را برای شما گردشگران تور کیش به وجود می آورد تا از کف و پنجره های شیشه ای به مشاهده ماهی ها و انواع لاکپشت های بزرگ و کوچک، ستاره های دریایی و بسیاری از گونه های متنوع آبزیان به همراه موسیقی زنده و پذیرایی بپردازید.

کشتی آکواریوم گردشگرکشتی آکواریوم گردشگر

کشتی آکواریوم سیمرغ

گشت و گذار با کشتی آکواریوم گردشگر گزینه مناسبی برای شما گردشگران تور کیش است تا با استفاده از این کشتی به سایت های مرجانی بروید و از فاصله چند متری آبزیان و بخصوص مرجان ها را تماشا کنید.

کشتی آکواریوم سیمرغکشتی آکواریوم سیمرغ

مطالب پیشنهادی ما درباره کیش

کشتی آکواریوم ستاره

کشتی آکواریوم ستاره کیش ساخت ژاپن است و دارای عمقی بالغ بر دو و نیم است که میتوانید با استفاده از پنجره های سالن پایین به مشاهده بهتر دنیای زیر دریا بپردازید و حس نزدیکی بیشتری به دنیای آبزیان داشته باشید. موزیک زنده، انواع برنامه های شاد و هیجان انگیز هم بخشی از آیتم های این کشتی آکواریوم کیش است.

کشتی آکواریوم ستارهکشتی آکواریوم ستارهa

 

مطلب کامل : کشتی آکواریوم کیش

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.